loading...
پیکوباکس با پشتیبانی قوی و برنامه های بلندمدت
مهدی بازدید : 433 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (1)

این مطلب به نقل از وبسایت یکی از افراد موفق در پیکوباکس است..


از نظر امروزی ها اینترنت معدن طلای قرن بیست و یکم است و ما در این مطلب قصد داریم شما را با سایتی ایرانی آشنا کنیم که میتوانید در آن درآمدی تا ۴ میلیون تومان در ماه داشته باشید!

این حرف نیست یک واقعیت است . برای نمونه من وضعیت خودم رو براتون میگم:

من خودم با ۲۰۲۰ زیرمجموعه روزانه ۲۰۲هزارتومان درآمد دارم که در ماه میشه ۶میلیون تومان. و همین امروز (۱۷ آذر) موجودی من در اونجا ۱۹۲۳۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و بیست و سه هزار) تومانه که همین فردا بالای ۲۱۰۰۰۰۰  تومان میشه !!

و تا امروز هم ۲۳۱۸۰۰۰ تومان ازین سایت برداشت کردم (دو میلیون و سیصد و هجده هزار تومان)

اولین مدارک برداشتی من:

واریز شد : ۳۱۸۰۰۰ تومان !

12-1-2013 12-01-50 PM

دومین مدرک برداشتی من:

واریز شد : ۲۰۰۰۰۰۰ تومان !

2milion

این سایت پیکوباکس نام دارد که با برنامه ای متفاوت در زمینه تبلیغات کلیکی در عرض دو ماه پرداختیهای آن به بیش از ۱۷ میلیون تومان و تعداد کاربران آن به ۴۰۰۰ نفر رسید که این آمار به صورت روزانه در پیکوباکس قابل مشاهده خواهد بود.


برای توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجله اینترنتی میهن در تاریخ 1392/10/06 و 10:15 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز سایتت رو میتونی تو این صفحه http://mihanmy.ir/extrapage/addurl سایت ما لینک کنی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت پیکو اسکم بوده و این وبگاه به فعالیت خود پایان داده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 2,374
  • بازدید کلی : 50,773
  • کدهای اختصاصی



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    yoursite.com page title

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    پیکوباکس
    پی کو باکس