loading...
پیکوباکس با پشتیبانی قوی و برنامه های بلندمدت
مهدی بازدید : 251 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (2)

سلام به همه ی کاربران جدید و قدیمی پیکو.

دوستان من یک مدت در پیکو فعالیتی نداشتم

بعد از حدود 2 ماه رفتم داخل حسابم بشم که با نوشته ی زیر روبرو شدم:


حساب کاربری شما مسدود شده است!
اگر شما قوانین ما را نقض نکرده اید برای ما یک تیکت در پشتیبانی ارسال نمایید

طی 48 ساعت آینده تصمیم نهایی به شما اطلاع داده میشود.

برای رفع مسدودی روی دکمه بازگردانی حساب در بالای سایت کلیک نمایید



درصورتی که من تابحال هیچ تخلفی نداشتم

به هر حال رفتم به قسمت مربوطه برای رفع مسدودیت و دیدم برای درخواست رفع مسدودیت باید 50000 تومان به سایت پرداخت کنم!! برام جالب بود این قسمت چون مطمئن ام بالای 70 درصد کاربرای سایت از جمله خودم خیلی کمتر از این مبلغ سود دریافت کردن

خلاصه ی داستان اینه که من حدود 4-5 ماه توی اون سایت فعالیت بیهوده کردم و زیرمجموعه گرفتم

حساب کنید... 4 ماه فعالیت.. بالای 20 زیرمجموعه... کلی انرژی و وقت فقط برای 30 هزار تومان سود!! این یه تجربه بود که به من یاد داد که فعالیت توی دنیای مجازی فقط هدر دادن وقته و هیچ سودی نداره.

به نظرم توی کشور ما ادم تا 20 سالگی باید دنبال کسب علم باشه و بعد از اون دنبال یه کار دائمی و پرسود داخل دنیای حقیقی باشه


پیشنهاد منم به بقیه ی اعضای پیکو اینه که هرچقدر سود دریافت کردن رو از این سایت بیرون بکشن و هرچه زودتر از این سیاهچاله بیرون بیان و با واقعیت روبرو بشن

سیاهچاله ای که مدیریتش هر روز شرایط رو برای اعضا سخت تر و گره رو تنگ تر میکنه تا پول بیشتری به جیب بزنه

به هر حال من دیگه داخل اون سایت و این وبلاگ فعالیتی نخواهم داشت

شما دوستان رو هم به خدا میسپارم. امیدوارم حلال کنید چون منم یکی هستم مثل شما.. ضرر کرده ام.. اما جلوی ضرر رو هروقت بگیرید منفعته


به پایان امد این دفتر حکایت همچنان باقیست

مهدی همایی مقدم

1393/03/03

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت پیکو اسکم بوده و این وبگاه به فعالیت خود پایان داده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 2,372
  • بازدید کلی : 50,771
  • کدهای اختصاصی



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    yoursite.com page title

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    پیکوباکس
    پی کو باکس